The Ultimate Guide To آموزش خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در حال حاضر بیت کوین، اتریوم، کاردانو، تتر به ترتیب ۴ ارز دیجیتال مورد توجه بازار هستند.

الآن برای کار کردن با هیچ بخشی مشکلی ندارم فقط نگرانیم اینه که اکانت نیاز به وریفای بیشتر داره یا نه؟

در اغلب صرافی‌های ایرانی باید تصویر مدارک شناسایی خود (مثل کارت ملی و کارت بانکی) را برای صرافی بفرستید تا حساب شما را تأیید کند.

تیم تِرا در حال جمع‌آوری اطلاعات هولدرهای لونا برای برگزاری ایردراپ توکن جدید...

بله، در صورتی که شما اقدام به خرید ارز دیجیتال از یک صرافی ایرانی بکنید می‌توانید با استفاده از حساب بانکی خود و شارژ حساب کاربری در صرافی، ارز دیجیتال موردنظر خودتان را با استفاده از ریال بخرید.

در صفحه بعد، سایت به شما یک کلید پشتیبان می‌دهد که اگر نرم‌افزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید، با آن کد بتوانید دوباره نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور را برای دسترسی به حساب بایننس فعال کنید.

عامل دوم می‌تواند یک رمز یکبار مصرف – که از گذرواژه جداست – باشد یا تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی.

کیف پول‌های آنلاین به دلیل آنکه بر روی فضای ابری اجرا می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که بر روی هر سیستمی و از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این کار می توانند با استفاده از معاملات جفت ارز موجود در این بازار به خرید و فروش بیت کوین و تبدیل آن به پول نقد ( دلار ، ریال و .. ) و یا تبدیل به یک ارز دیجیتال دیگر کنند .

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

طبق گزارش‌ها، دفتر اصلی بایننس در جزایر کیمن واقع است؛ اما در اقصی نقاط دنیا دفاتر دیگری نیز دارد. با توجه به حجم معاملات بسیار بالا، نداشتن سوابق بد، محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی و وجود صندوق بیمه در صورت هک و رخنه امنیتی، اعتبار و امنیت این صرافی نسبت به بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار بیشتر است.

برای ایجاد کیف پول هر اموزش خرید و فروش ارز دیجیتال ارز، از بخش “کیف‌های من” با انتخاب دکمه‌ی “واریز“، روبروی ارز مورد نظر وارد صفحه بعد می‌شوید.

ثبت نام رایگان جستجو بستن ۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page